• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 
پیام مدیرعامل شركت پازارگاد به مناسبت روز ارتش
به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ، دکتر شیخان مشاور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد با صدور پیامی فرا رسیدن روز ارتش را گرامی داشت. متن کامل این پیام به شرح زیر است؛
ارتش شکوهمند در کنار سایر قوای نظامی پرافتخار جمهوری اسلامی ، همواره با استعانت از خداوند متعال و در تداوم راه نورانی حضرت امام خمینی (ره) و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام وجود برای سربلندی ایران اسلامی و دفاع از آب و خاک این سرزمین جانشفانی کرده و امنیت پایدار را برای ملتمان به ارمغان آورده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
۲۹ فروردین ماه ، روز ارتش جمهوری اسلامی را به  همه دلاورمردان ارتش،  این مظهر اقتدار ملت، جلوه صلابت میهن و بازوی نیرومند نظام اسلامی  که با  الهام از مکتب حسینی(ع) و نهضت عاشورا در عرصه های خون و خطر و دفاع از حریم میهن اسلامی  مجاهدت، ایثار و جانانه ایستادگی کرده و همواره افتخار آفریده اند،  تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
ارتش شکوهمند در کنار سایر قوای نظامی پرافتخار جمهوری اسلامی ، همواره با استعانت از خداوند متعال و در تداوم راه  نورانی حضرت امام خمینی (ره) و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام وجود برای سربلندی ایران اسلامی و دفاع از آب و خاک این سرزمین جانشفانی کرده و امنیت پایدار را برای ملتمان به ارمغان آورده است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادسربلندی، وطن دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در۴۵ْ سال گذشته و در ‌خلال وقایع و حوادث گوناگون، با شکوه و استحکام تمام  و با دانش روز و کارآمدی  در خور توجه، از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت و به قدرت‌های جهانی ثابت کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و حفظ ثبات منطقه برخوردارند.
اینجانب  از  درگاه خداوند متعال برای آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی،  سربلندی و  توفیق روز افزون را خواستارم.
محمد مجاور شیخان
مشاور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0