• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 
پیام مشاور مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل شركت پازارگاد به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
سپاه پاسداران، شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرانقلاب اسلامی است
دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار گرانقدر امام راحل و روزی پرافتخار و ماندگار در تقویم باشکوه ایران اسلامی است.

پیام مشاور مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس  و مدیرعامل شرکت پازارگاد به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران


بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار گرانقدر امام راحل و  روزی پرافتخار و ماندگار در تقویم باشکوه ایران اسلامی است.
سپاه پاسداران، شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرانقلاب اسلامی است‌ که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در توصیفش فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»؛ سپاه، جلوه گاه حماسه آفرینی سبزپوشانی است که با تأسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر انقلاب اسلامی با شکوه و با صلابت تمام گام برمی‌دارند.

ایمان، ایثار، رشادت، پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان های آن ، مجاهدت، از خودگذشتگی و شجاعت از شاخص های بارز سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با همه وجود و توان خود برای ملت بزرگ ایران اسلامی، ملت های محور مقاومت‌ و آزادیخواهان جهان، عزت، امنیت و آرامش به ارمغان و پایه های نظام استکبار جهانی را به لرزه درآورده است.   
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این نهاد مقدس، این روز گرامی را به تمامی دلاورمردان ایران اسلامی در نهاد مقدس سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولی عصر(ع) و تأییدات مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای‌، توفیقات روز افزون مسألت دارم.
محمد مجاور شیخان
مشاور مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس  و مدیرعامل شرکت پازارگاد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0